четвер, 29 січня 2015 р.


Додаток. 5-Д
О. Олесь. "Наші предки слов'яни"
 Проект «Хочу знати більше». Об’єднані учні роблять захист своєї групи.
I група «Юні історики». За ілюстраціями з історії України учні розповідають про історичні факти походження східних слов’ян в період родоплемінного ладу на території України, про запровадження козацького війська, про життя людей на Україні в старовину.
II група «Фольклористи». Діти розповідають про народнопоетичні символи України, які передавалися нам від наших предків — слов’ян.
Мамина пісня, батькова хата, дідусева казка, бабусина вишиванка, рушник, сорочка, калина, барвінок — це все наші символи. Олександр Олесь ніколи не забував їх, хоча і проживав довгий час за кордоном. Цінував поет і рідне слово. (Виразне читання вірша Олександра Олеся «О слово рідне! Орле скутий».) Поезія Олеся сповнена загадкових мелодій та тонів, вона стала прекрасним матеріалом для пісень і романсів. Мелодійність його віршів і сьогодні вабить. Романс «Чари ночі» й досі співається як народна пісня.
Звучить пісня «Чари ночі». Фольклористи роблять виставку народноетич-них символів України.
III Група «Юні таланти». Учні читають власні вірші про історію України, свій рідний край, своє село.
IV Група «Юні художники». На основі прочитаних віршів Олександра Олеся «Україна в старовину», «Наші предки — слов’яни», юні художники намалювали малюнки (пейзажі, портрети). На уроці вони підтверджують свої роботи цитатами із поезій.


Немає коментарів:

Дописати коментар