четвер, 27 листопада 2014 р.

Гра «Пенальті»


(Правила гри. Вчитель кидає умовний м’яч до учня, й ставить запитання. Якщо відповідь учня вірна, м’яч у руках учня, якщо ні – м’яч повертається до вчителя. Інший учень має спробу на відповідь і отримання м’яча та заохочувального балу. )

Гра «Тендер»
(Правила гри. Учні об’єднуються в три групи і дістають завдання. Йде змагання за отримання права видавати збірку «Веснянки». Учні створюють міні-проекти збірки)
Завдання:
1.Розкрити соціальний зміст веснянок «Гріє сонечко» та «Гримить»
2.Дослідити відповідність музики і тексту веснянок.
3.Яку роль грає відповідний пейзаж, якою ми сприймаємо весну?
Який настрій ліричного героя?
Приблизні відповіді учнів. Презентація міні-проектів
1.Франкові «Веснянки» наповнені глибоким соціальним змістом, вражаючими контрастами між красою весняної природи і тяжким життям знедоленого люду, а також закликами до праці й боротьби в ім’я кращої долі поневоленого народу. Весна – не тільки пора оновлення в природі, а й символ наближення корінних змін у суспільстві, які несе з собою революційна боротьба.

Немає коментарів:

Дописати коментар