Гра «Пенальті»
(Правила гри. Вчитель кидає умовний м’яч до учня, й
ставить запитання. Якщо відповідь учня вірна, м’яч у руках учня, якщо ні – м’яч
повертається до вчителя. Інший учень має спробу на відповідь і отримання м’яча
та заохочувального балу. )
Гра
«Тендер»
(Правила
гри. Учні
об’єднуються в три групи і дістають завдання. Йде змагання за отримання права
видавати збірку «Веснянки». Учні створюють міні-проекти збірки)
Завдання:
1.Розкрити соціальний зміст веснянок «Гріє сонечко» та «Гримить»
2.Дослідити відповідність музики і тексту веснянок.
3.Яку роль грає відповідний пейзаж, якою ми сприймаємо весну?
Який
настрій ліричного героя?
Приблизні
відповіді учнів. Презентація міні-проектів
1.Франкові «Веснянки» наповнені глибоким соціальним змістом, вражаючими
контрастами між красою весняної природи і тяжким життям знедоленого люду, а
також закликами до праці й боротьби в ім’я кращої долі поневоленого народу.
Весна – не тільки пора оновлення в природі, а й символ наближення корінних змін
у суспільстві, які несе з собою революційна боротьба.
Немає коментарів:
Дописати коментар