неділю, 23 листопада 2014 р.

Рольова гра " Я - головний герой"

1.     Рольова гра « Я – головний герой Чіпка Варенич».
·        Прізвище, по батькові (Нечипір Іванович Вареник)
·        Рік народження (1844)
·        Місце народження (с. Піски)
·        Вільний чи кріпак від народження (вільний)
·        Освіта (неписьменний)
·        Батьки (батько Іван Вареник – кріпак, втік від пана, до одруження з моєю матір’ю мав родину на Дону, потім був відданий у рекрути; мати Мотря Жуківна – проста бідна селянка)
·        Сімейний стан (одружений, дружина Галина Максимівна Ґудзь)

·        Мене звинувачують у грабунках, розбоях, вбивствах.

2.     Рольова гра « Займи позицію автора»
·        Моє ім’я, прізвище, по батькові (Панас Якович Рудченко);
·        Рік народження (1849);
·        Місце народження (м. Миргород);
·        Допомагав мені працювати над романом мій брат Іван Білик;
2.     Я спробую пояснити чому «дав життя» такому жахливому літературному персонажу (їхав я з Полтави до Гадячого, візник розповів історію про бандита із Заїчинців Василя Гнидку, вирішив дослідити, чому така сильна людина стала на шлях злочину. «Як такий мирний чолов’яга з поетичним почуттям, з людяністю викинув з себе такого злющого зарізяку, котрому нічого проткнути ножем горло маленькій дитині, коли воно, прокинувшись, почало у колисці кричати; котрого організаторські сили були такі, що зумів за невеликий час згромадити цілу ватагу усякого люду і за півроку вирізати з нею до двадцяти душ в Зінківському, Полтавському, Миргородському, ще либонь й у Переяславському повітах?» Спочатку написав нарис «Подорож від Полтави до Гадячого», потім повість «Чіпка», а згодом виник великий роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»).
3.     Я не можу простити злочинного життя, зневажливого ставлення до матері та розбиті надії дружини. Чіпка – вбивця, він не може бути виправданим!

Немає коментарів:

Дописати коментар